Back again!

I söndags landade jag på orlandos flygplats efter att (faktiskt) "bara" ha rest i ungefär 15 timmar. Ingenting om man jämför med hur det har varit... :)
Några tårar sprutade när jag sa hej då till lilla mamma och resten av familjen. Men så fort jag landade kände jag hur glad jag var att vara tillbaka här igen. Det var David som kom och hämtade mig på flygplatsen och det var galet roligt att se honom igen..=) synd att han åker hem till Sverige snart!
Sötaste Lina ringde david kanske 3 gånger för att höra om vi var på väg hemåt från flygplatsen. Åhh vad underbart de var att äntligen se henne igen, ren lycka! 
Sen tog jag mig ner till Brett (den jäveln) som redan räknat ut att jag var på väg genom att översätta vad jag skrivit till alla på facebook genom nått lexicon på nätet.
Hur som helst har jag nog aldrig sett nån så lycklig som han var just när han såg mig.. Fan vad det suger att vi nog inte kommer hinna träffas nått överhuvudtaget på hela sommaren..... Vi har ungefär en månad kvar tillsammans innan han åker tillbaka till New York. Suck!

Måndagen blev ganska så lugn, var till thaistället i Deland med David, Andre och Lovisa. Ucsh, sushi är ju som en drog! I tisdags blev det som alltid bowling med fortsatt partaj på Traders, en snicker eller två kanske det dessutom blev, mums!Eftersom det är Daytonas "bike week" och Trader Jacks är en känd bikebar var det ganska så mycket folk där. Mest motorcykel gubbar är klart... Dessutom träffade jag underbara söta Emelia idag igen. Hon hade äntligen kommit på ett plan från Jersey ner hit.. Å sånt kramkalas det blev!
Igår var jag och Brett och såg lite av bike weekens traditionella"cole slaw" brottning. = halvfeta tjejer som brottas iklädda bikini i en enorm bytta med cole slaw. Vidrigt, haha! Där mötte vi Bretts vän Chad som "jobbar" som bullrider. Han var full och glad!
Idag blev det helgod mat från vår kock lina samt ett par glas vin, mumms!

Så har min vecka sett ut än så länge, har inte hunnit fixa naglarna än och idag blev det lina som fick åka och handla åt mig för jag jobbade... Så, jag har haft ullt upp hela veckan med andra ord! Men imorgon då jäklar ska dom fixas, nya naglar får det bli =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roligt att höra att det gick bra att åka tillbaka! Tänkte bara skriva för att säga hej! Hej! =) Take care!

2009-03-18 @ 22:38:29
URL: http://youseefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0