Michelle! :)

Min helg vart bara bra, lördagen gick fort och halv fem satt jag och käkade med Elina och hennes gäng. Sen bar det av hem till henne där vi kastade på oss våra bikinis och badbyxor och slängde oss ner i det varma vattnet. Om man kan svettas under vatten var det precis vad vi gjorde, eller, jag gjorde..:P
Kvällen fortsatte till Etage där Elina fick extra pris på shot-kannor, ganska så farligt faktiskt..hahaha. Till slut var jag tvungen att hitta folk runt omkring mig som ville hjälpa mig med hennes kamikaze. En kul kväll faktiskt.

Som slutade med att jag träffade en jag håller av och skulle ge mitt liv för, som grät. Som sen följde med mig hem..vi pratade och pratade. Och allt var som förut, men samtidigt allt annat än som förut. Det var hur som helst väldigt trevligt. Du är min bästa vän och jag kommer alltid att älska och avguda DIG.  

Söndagen skulle ha blivit lugn.
Men 11.22 ringer Julia, "MICHELLE! Kan jag, Sara och Linn komma och rida hos dig? Din mamma lovade oss det igår faktiskt."
Jag "Julia, jag är jätte trött, jag har inte riktigt vaknat än."
Julia "Nej, jag hör faktiskt det! Men vi kommer inte förrän om en timme faktiskt."
Jag "Okej, men kom ni. Men jag har inte riktigt vaknat än så jag kanske inte kan hjälpa er på en gång."
Julia "Ja, du sa faktiskt det. Men Sara måste komma först."
Det blev en mysig dag med dom små töserna. Och om jag inte visste vad jag hette innan denna söndag, så vet jag med all säkerhet det nu.
Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle! Michelle!

Men dom är så söta de små liven.

Söndagen slutade med att skjutsa till bussen och efter det tokdog jag i soffan. I natt sov min lilla kissemiss Milan hos mig. Han är förkyld som fasen, stackars liten.

I måndags körde jag åt helvete med Ribban, fick ångest och vill aldrig mera köra lopp.. Denna dag slutade med att jag såg hon jag vill önska bort. Mina önskningar verkar inte funka. Skit också, försvinn skata.

Idag, tisdag har jag varit ganska så effektiv. Jag tog mig en liten sovmorgon (jag förtjänade den) sen bestämde jag dejt med Jenny nästa fredag och efter det pratade jag med Emma som ville med mig till Heby. Där jag uträttade lite ärenden och det blev även lunch i där ihop med Emma och Racha. Väl hemma igen gjorde jag ingenting ett tag, sen gjorde jag klart stallet och efter det började jag med Showtimes nya hage. Provade att rida på henne idag, det var roligt men kort.. Hoppade av innan hon hann skada mig. Jag och Emma skulle ha simmat, men det hans inte med och får bli imorgon istället. Lovar! Jag börjar bli fet nu, så jag måste. Hahahaha..

Nu ska jag duscha och sen ska jag leta reda på min förkylda lilla fettokisse.
Natti natti!

(Hellre dö stående än leva på knä..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0