Sjuk någon?

Idag försov jag mig, igen. Varför kan jag inte lämna sängen på morgonen för? Hela min kropp och själ skriker NEEEEEEJ! Och jag lyssnar och ligger snällt kvar. Urk.
Jag red iaf lite på Showtime, det gick bra. Hon var "snäll", men tycker fortfarande efter fem och ett halvt år som häst att det här med att ha en svans är vansinnigt konstigt och ganska så irriterande. Skumma underbara Showtime. Dagen innehöll även en dejt med Elina hemma hos Elina. Och mat+ bio med Emil. Trevligt och behagligt..=)

Men...min bror har åkt på magsjuka. Noe, allt annat än kul. Då vet ja vem jag inte vill sitta bredvid i soffan..:P Jag har haft ont i halsen som fan och varit seg hela veckan. Orkar inte magsjuka på det..:(

Imorgon ska Jess klippa och färga mig..:D Har längtat som fan efter min present. Ska (på nått sätt , har tvingat mamma att tvinga mig) lyckas ta mig upp och vara hemma hos henne till halv nio. Så åker vi tillsammans in till uppsala. Det är alltid trevligt med sällskap..:)

...."och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0