stressad dag

Har jätte mycket att göra.. Det är både kul och jäklans jobbigt.
Har skapat pajer och kladdkakor i massor.. MASSOR!
Har varit i Uppsala och handlat hela långa dagen, gjort av me ganska så mycket pengar. Men det verkar som att jag håller min budget. :)
Handlade först lite sgrejer på Ö.B, sen blev det käk från Willys och dricka från systemet.
Sen var jag hemma igen 4700 kr fattigare..
Då fortsatte lilla underbara mamma med alla pajer, och jag gick ut och körde fort med Billy ihop med Millan och Ribban. Dom var skitfina!
På mitt buffébord kommer det bland annat att finnas:
* lax och spenatpaj
* skink och brocollipaj
* pastasallad
* "vanlig" sallad
* tzatsiki
* vitlöksdressing
* grissinis
* massa bröd
* fetaost
* oliver
* ost och smör
* mozzarella och tomater
När folk kommer får dom små laxsnittar och ett glas mousserande vin..:) eller alkofritt om man vill det.
Till efterrätt blir det kladdkaka och bullar. (Hoppas att mina gäster har hunnit bli så pass mätta att det räcker.;))
Nu ska jag ladda för imorgon och fortsatt bak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0