spa och relax..:)

Idag åkte jag, min lilla mamma och min syster till Tällberg. Jag skulle nämligen uttnytja min fantatiska present. En hel spa kur..:)
Det blev peeling, bubbelbad, imsmörjning och inlindning i plast och handdukar, ansiktsmassage och peeling. Och som avslut blev det helkroppsmassage..:D
Millan och mamma var hos mammas söta moster Anita under tiden... Sen hade dom fått för sig att vi skulle in till Rättvik för att "shoppa", det var väl kanske att hoppas på lite för mycket. Visst att Rättvik är väldigt vackert, och väldigt mysigt. Men det är ju som att gå tillbaka i tiden.. Där fanns det ju ingenting att shoppa, knappt ens några affärer. 
På vägen hem stannade vi till vid Aubiose där jag la 650 kronor på ett täcke till Showtime, nu kommer hon aldrig att frysa, skönt för henne. Det var hon värd!
Jag åker till Florida om mindre än två veckor, det börja bli lite mer påtagligt nu.. Men, jag är inge nervös än. Funderar mest på om jag kommer längta hem mycket, speciellt eftersom jag åker själv. Och, vad gör jag om jag börjar längta hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0