Snö?

Det första jag hörde på radion i morse handlade om att det har börjat snöa i Östersund. Och här i lilla Julmyra är det skitväder med regn och rusk. Känns bra att veta att jag lämnar lilla Sverige om mindre än två veckor.

Idag har jag redan hunnit med massor, jag har lämnat mitt arnband på lagning, mina stövlar på omklackning. beställt ett nytt visa kort, fikat med Emil och räddat två thailandsresenärer i nöd. Kvar på listan för dagen är att fixa stallet och köra Showtime. Är lite godissugen så det är inte omöjligt att det blir en tripp till den lilla godisaffären i gåvan innan dagen är slut..:)
Får se vad kvällen erbjuder, blir det som jag vill kan den bli riktigt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0