pajdeg och kladdkakor

Jag har bakat HELA DAGEN. Satan så effektiv jag har varit..:) Har inget annat val, för det är minst lika mycket kvar att göra.. Idag hann jag med 8 stycken lax och spenatpajer, 1 skink och brocollipaj och 2 kladdkakor. Som sagt, mera ska det bli.
Imorgon ska jag och lilla mamma handla mera mat och alkohol..:) Den blir lite dyr min fest, men det skiter jag faktiskt i. Mitt mål var och är att samla dom jag tycker om och bara äta och dricka gott. Och bara ha riktigt kul för en kväll!
Hoppas att jag lyckas.
I måndags gjorde jag nått ingen får veta, åhh vad jag älskar det. Man kan motstå allt utom frestelsen, eller hur var det nu igen?
Jag känner att jag första gången på länge, LÄNGE lever idag och inte har några bekymmer. Jag vaknar utan att känna mig nedstämd och tyngd. Jag sitter inte längre och gråter av ångest samtidigt som jag knappt äter någon frukost. Detta innan jag tar bilen till jobbet för att sedan gå och vara otrevlig mot min chef. Jag slipper det och jag älskar att jag slipper det. Det här med att bli lycklig av pengar biter i alla fall inte på mig. Och det är rätt så skönt att ha insett det. 
Nu ska jag ta min fina feta lilla kisse under armen och lägga mig. 
Sov gott!
ps, du finns i mina tankar. nu har vi ju planerat nått stort, and I LOVE it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0