idag blev en lång dag

I morse skulle jag skjutsa Millan till västerås, hon behövde ta fler prover.. Och vi var tvungna att åka 7, så halv var det bara att kämpa sig upp. Jag har inte satt ett alarm på en månad så jag kunde inte somna och i morse var det tungt att vakna. Hahaha.. Men men, från Västerås skulle vi till Uppsala för att min kära syster skulle till skolan. Väldans mycket bil blev det. Jag åkte även till Gränby och brände av lite presentkort..:P
Det blev små, "bronzekulor" från Body Shop, tack så mycket Emil, Freddan, Ben och Simon..:) i love body shop!
Sen blev det även en hmm, "vinterklänning" och en längre svart tröja från H&M.. Tack faster m. familj.
Runt 12 var jag hemma igen och förberedde middagen, bakad potatis med skagenröra...mums.
Efter det blev det träning i nästan en timme.
Sen stallet och snabbjobb, och sen ännu mera stall.
Imorgon blir det bad och utgång med Elina m.fl. Ska bli skoj! =)
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0