hösten är här

Nu är hösten här på riktigt..och de få dagar det inte regnar och blåser så mycket att jag bara vill gråta är det riktigt vackert.
I lördags hade jag mitt lilla partaj och det var kul..:)
Även om jag blev lite för full mot slutet..så kan det gå om man hivar i sig tequila och hrm, sprit. Hahaha!
Emma: Michi, kom så ska vi supa dig under bordet!
Jag: Nej, tror jag fixar det bäst själv faktiskt..:P
I söndags mådde jag inte så värst kanon... Men jag var ut till stallet och gav Showtime lite kärlek innan kvällen var slut. Hon är så fin. Och för första gången i sitt liv mår hon faktiskt bra..
Igår körde jag min bror till bussen, gjorde klart stallet och körde Showtime.. Sen kollade jag på klockan och de var dax att bege mig mot uppsala, jag hade en liten dejt med Sofie runt halv tre. Jag var nästan i tid iaf..:) Var bara där en kvart försent eller nått. Så satt vi i hennes fina lägenhet och pratade i lite mer än två timmar..det var helmysigt!
Så pratade jag med Emil, för han skulle ha en kladdkaka..haha!
Tog mig ner på stan och traskde omkring och kände min hunger stiga drastiskt! Hahaha, oj vad hungrig jag var!
Så vi satte oss och åt pasta på Rififi, HUR gott som helst! och mättande..:P Dom stängde klockan 8 och då var vi tvungna att gå. Vi gick till min bil och så skjuttsade jag Emil och kladdkakan till hans bil.
Sen var det bara att bege sig hemåt. Nöjd med min dag, jag fick en hel del gjort..
Men jag missade att ta med mitt vaccinationskort så det blev ingen slutvaccinering. Får ta det idag istället. Emma skulle till Uppsala så då kan ju jag hänga på..:) och ikväll ska vi träna.. Det BEHÖVS, iaf för min del!
Nej, nu ska jag ut i hösten och fixa klart stallet och köra vackra Showtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0