trött i florida..:)

Här sitter jag nu i ett mobilehome på Springgardenranch i närheten av Daytona. Här är det vackert och jag känner att jag kommer trivas. Skönt!
Har inte längtat hem nånting, och det är ännu skönare. Det var bara en sak jag saknade, och det var Milans små tassar i mitt ansikte när han vill mig nått. Nu fick jag sova hela natten utan att bli väckt.
Huset vi bor i är ganska så gammalt och inte så jättefräsht. Men det är stort och det funkar absolut! Har funderat lite över vad jag kan köpa för att göra mitt rum lite personligt, just nu är det bara en säng och en byrå och fyra vita väggar.
Har funderat på nån blomma och kanska nån billig affish. För att ha nått som gör det lite hemtrevligt...

Nu är jag ganska så trött och tänker gå och lägga mig. Men jag ska fixa bilder och skriva lite ordentligare senare..:)
Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0