Numera är jag Liv :)

Bobby har gett mig ett nytt namn. Jag är numera Liv (han har fått för sig att jag är lik Liv Taylor). Haha, han tycker att Michelle är alldeles för långt när han vill skrika på mig...haha!
Allt känns fortfarande bra, jag gillar det här. Nej, jag tror fan att jag älskar det. Om man bortser från slitet på förmiddagarna är det så här det ska vara, det enda som saknas är du. Men vi ses ju senare.
Hästarna här är riktigt fina och det skulle vara kul att vara kvar en sommar och åka på trav. Trivs jag inte är de inte svårare än att jag åker hem till lilla Sverige igen..:) Men där har jag ju inget att göra..hmm.
Nu är klockan snart halv elva så jag måste sova om jag ska kunna ta mig upp imorgon!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen är du utanför Daytona! Där har jag varit back in the days :) Hoppas att du har det roligt mich. Hittade dig via lisas blogg och var ju bara tvungen att kolla hur det går för dig! Ta hand om dig

/Sofie

2008-11-16 @ 17:07:03
URL: http://utelivuppsala.se/blog/satine sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0