Mindre än en vecka kvar.

Jag har fullt upp hela tiden. Gör typ allt för att hinna med att träffa mina nära och kära.. Men det är ju inte så länge jag ska vara borta, jag är ju hemma i februari igen. Men som det känns just nu kommer jag nog inte stanna i Sverige så länge då, typ hem och vända eller nått. Det finns inget som håller mig kvar. Jag vill inte börja plugga än och jobbat i Sverige har jag redan gjort i nästan ett och ett halvt år. Jag vill göra nått nytt. Men början på måndag...

I torsdags var jag i Gävle och hälsade på söta Josefine. Hon fick sin present som bestod i en middag för hon och mig. Det blev hummersoppa till förrätt och fetaostfylld kycklingfilé till varmrätt. Det var hur gott som helst. Men oj vad vi blev mätta! Sen hann vi bara hem för att försöka få i oss lite äppelkaka innan det bar av till bion tolv på natten. Vi var nämligen och såg premiären av Bond, Quantum of Solace. Den var skitbra!
Under natten hade det dessutom börjat snöa. Gävle- Julmyra utan sommardäck..? Usch, det var inge kul alls.

Efter att väl ha tagit mig hem från Gävle var det bara att byta om fort som attans och gå ut till alla hästar som stod i snöregnet och ville in. Fy för det skitvädret..
I brist på fantasi klädde jag och Emma sen ut oss till troll och tog bilen (fortrfarande utan vinterdäck) in till Uppsala.
Först halloween förfest hos Tanvi och sen utgång på B.J.. Det var skoj..:)

På lördagen var det bara att ta bilen hem igen. Och sen ut i mörkret för att köra Showtime.
Kände inte för att må illa på söndagen och behöva tjata till mig skjuts fram och tillbaka. Så jag var nykter och körde. Efter att ha spenderat två timmar för mycket på en ganska kass halloweenfest åkte jag, Emma och Fredrik till Hotellet. Där var det lagom mycket folk och väldigt kul. Som det ska vara, haha..
 
Sen har det varit lungt söndag, måndag. Och ikväll var jag och badade med Elin, det var supermysigt!
Haha, det var mina senaste dagar, röriga, jag vet. Men som betald arbetslös funkar det ganska så bra ändå..;)

Hursom, idag är det tisdag, och om mindre än en vecka jobbar jag arslet av mig i Floridas värme.. När jag suger lite på den karamellen låter det helt okej det med.

Jag får för mig att åren går fortare om jag inte är hemma. Hoppas dom skenar iväg. Lova att du hoppas du med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0