Middag ute...igen ;)

Snart flyttar Bobby till sin trailer. En positiv sak med att han flyttar ut är att alla sötsaker han köper, (kakor, tårtor, glass, m.m) kommer att utebli i fortsättningen. För det är inte bra att bo med en man nästan kan kalla en "feeder", om man samtidigt försöker tänka på figuren. Fattar inte hur han kan vara så smal. Haha..
Jag och Lina har lite ångest hur som helst. 
Och därför ska vi nu ut och käka...igen. Jag, Lina, Bobby, och idag hänger även "papa John" med. Kan bli spännande.
Idag höll en korkad jävla ettåring på att trampa av mig hälsenan. Visst att hennes syster har varit skitbra. But, I don´t give a fuck. Jag hatar den hästen. 
Nu är det dags att dra :)
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0