det är mindre än ett dygn kvar

Nu är det mindre än ett dygn kvar... Om 22 timmar lyfter planet mot New York..:)
Sen kommer jag vara på "resande fot" i nästan 20 timmar....Usch, det låter ju egentligen inge kul alls! Jag måste köpa mig nån bra bok eller nått. Det känns ingenting än så länge, jag är inge nervös. Men, jag är mer paralyserad. Jag har fortfarande inte ens letat redan på min väska, haha. (Tur att jag vet vart den är..)
Vad jag måste göra idag?
Jo, nu måste jag ut i stallet och köra Showtime, sen måste jag hälsa på min farmor, och kanske även Elina. Mamma fyller år på fredag och jag MÅSTE ju köpa nått till henne. Sen kommer Emil och förmodligen även Emma, så ska dom hjälpa mig att komma på vad som är bäst att packa med sig.. Jag måste växla in mer pengar, men det kan jag ju göra på Arlanda. Sen måste jag ringa runt och säga hej då till folk. 
Vilken dag, hur ska det här gå..?
Nu ska jag sparka upp min bror och sen ska vi ut och köra Nordis och Showtime.. Det är iaf en början..=)

Inatt hade jag och min syster och hennes kompis Lisen film mys, så vi la oss runt kvart i fyra, men det var det värt.


Kommentarer
Postat av: lisa

även fast vi inte ses så ofta kommer jag sakna dig som en galning. jag tycker om dig oändligt!

2008-11-09 @ 00:42:56
URL: http://detfattarmanjuh.blogg.se/
Postat av: jenny

ÄLSKLIIIIIING, jag önskar jag kunde följa med. Fan att man är fast på jobbet..



KOMMER SAKNA DIG! Ha kul på disney world åt mig med :) hahaha

2008-11-09 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0