Billy var bra idag!

Idag var jag tvungen att pallra mig upp redan runt 9. Haha, det var inte lätt men min katt hjälpte mig genom att vilja gå ut. Så jag var tvungen att gå upp och öppna dörren åt honom.. Tack Milan ;)
Hursom, jag skulle på trav med pappa och köra Billy. Så 10.15 rullade bilen mot Eskilstuna och Sundbyholmstravet.
Han var fin i värmningen och i loppet var vi trea, från dödens.. Så vi var skit nöjda och Billy var superduktig!
När vi kom hem igen hade mamma laddat med god mat och tårta för att fira våra "framgångar" under hela året..:)

Skulle ha lekt med Sussie och söta lilla Julia idag, men det får bli imorgon istället. Då ska jag även ta en fika med min goda vän Henry! Imorgon blir en bra dag..

Jag gillar att Barack Obama blev president i staterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0