Nån gång måste vara den första..

Det här blir mitt första seriösa blogg inlägg.. Men vafasen.. Nått måste ju vara det första liksom..:)

Är HUR TRÖTT SOM HELST... Det blev ju så sent när vi var och tävlade med Långben igår... Somna halv ett liksom.. Så blir det väl sent imorgon med....men men.. så kan det vara..

Idag har jag bara jobbat... Slutade inte förrän klockan fem..orkade verkligen inte stressa.. Sen hälsade jag på MIN älskade SHOWTIME.. Fattar inte varför han sålde henne.. Tur att hon bor hos grannen..:D Så jag kan fortfarande säga hej till henne varje dag.. som tur är.. Men jag tror dom kommer slå henne, eftersom dom inte förstår varför hon är som hon är.. Visst att hon sparkade upp ett jack i pannan på mig, men jag dog ju liksom inte....

Sen körde jag bara Tuffingen och hjälpte pappa sko han...  Hoppas han går fort den 13 nu..:D:D:D

Ska bli mys i helgen att träffa älskade Jenny och Janina..:) I love BIO!

image4
Jag och Jenny i Sthlm..:D

Ciao ciao..<3



Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gumms:) Va söta vi är, haha!

2007-10-21 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0