Komma bort.

Jag mår fan inte bra av att vara kvar här. Jag bor i gyttjan på landet och jobbar åt en idiot 6 dagar i veckan. Jag har funderat på det, och vad har man helst pengar eller ett liv? Svaret på den frågan är så pinsamt enkel. Men varför gör jag inte som mitt hjärta säger och drar. Jag blir så arg och besviken på mig själv, vad faan gör jag här liksom. Ingenting. Jag jobbar och lever ett jävla hästliv, nått jag kan och nått jag är bra på, men det utvecklas man ju inte av. Inte nånstans. En biljett till friheten i Florida avgår klockan 06.20 den 12 november och kostar 6106 kronor. Det lät ju inge svårt. Panama City, det låter hur som helst väldigt varmt där. 

Jag får ångest av att inte utvecklas.
Nu är Emil i Stockholm, ha det bra där älskade.

image3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej gumman, vad kul att du skaffat blogg, hur har du det egentligen. Saknar dig! Skulle vara kul att ses nått när man får tid över. Men tyvär är det ju så att tiden inte alltid räcker till, nästan aldrig om man ska vara korrekt. saknar dig hur som helst och tycker vi ska ses nått snart. Ska du resa iväg? låter helt underbart, skulle gärna följa med om jag hade de pengarana, just nu är jag så less på det här, trodde att ett riktigt miljöombyte skulle förändra allt, men ack så fel man kan ha. Ha det så bra nu gumman så hörs vi! Massa pussar!

2007-10-21 @ 16:22:28
URL: http://josefiineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0