Gammal.

Jag ligger hemma och känner mig gammal.. Dom tror att jag kan ha antingen ledgångsreumatism eller borelia. Hur som helst har jag väldigt ont i mina leder och nån typ av influensa... Min kropp är död, typ..:P

Idag skulle jag ha varit på teori, men det blev inställt... Får gå imorgon istället..

På fredag finns det så mycket att välja mellan att jag bara vill vara hemma. Men jag vill verkligen träffa Bella iaf.. Hoppas att Sussi kan skjutsa mig bara..
På lördag har vi skaldjursafton hos min underbara moster och kanske utgång med kusinerna..
På Söndag ska jag se Bajen- Gais..

Nu saknar jag bara Emil..

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Saknar dig Michelle! Stackare, lät inge kul det där med borelia :S Hoppas det känns bättre snart!

2007-10-23 @ 21:02:39
URL: http://josefiineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0