En kul söndag.

Jag vaknade hos Emil, som jag brukar göra på söndagarna. Och eftersom jag lessnat på att bara ligga inne och göra ingenting, så bestämmde jag att vi skulle åka in till uppsala och kolla på en kamera till mig...
Vi traskade runt i boländerna LÄNGE, var inne på Elgiganten, Stadium (jag köpte en ryggsäck och en SÖT mössa), ONOFF (jag köpte mig en RÖD kamera..:D..).. och typ alla andra affärer som finns där.. 

Sen träffade jag söta Frida och vi fikade på storken. Jag fick en present från henne och Lisa, JAG BLEV SÅ GLAD!!! Vad söta ni är! (lägger in bild imorgon!..:D) Det var så trevligt! Och Frida, du behöver inte ha nån gammal ångest, även om du har rabattkuponger i 
 fickan!..;)

Sen blev det typ en halvtimmes phonetalk med Lisa. Som jag SAKNAR!

Nu ska jag sova..puh..

Förresten blev det ingen bio, Janni hade det stressigt...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0